Campanya ROSES SOLIDÀRIES

PROJECTE ROSES SOLIDÀRIES 2019

Aquest any la Federació d’Associacions de Familiars i Afectats per TDAH (FCAFA-TDAH) engega una campanya de captació de fons coincidint amb la Diada de Sant Jordi.

La FCAFA-TDAH està formada per associacions de familiars i afectats del territori català. Aquestes associacions estan formades per mares, pares i afectats que dediquen en la majoria dels casos el seu temps o el temps destinat a la seva família o el temps lliure i a vegades tot el temps i els seus recursos, tant econòmics com materials, a la  defensa i millora dels drets i la qualitat de vida dels afectats per TDAH i dels seus familiars. I tot això i convé remarcar-ho ho fan de manera totalment altruista.

Som persones que havent patit en primera o en tercera persona els efectes del trastorn no tenim cap inconvenient en posar les nostres capacitats i habilitats al servei dels afectats i familiars.

La Federació Catalana del TDAH necessita dotar-se de cobertura econòmica que faciliti la seva gestió i coordinació. Per aconseguir els objectius previstos s’han de mantenir reunions amb entitats, personalitats, polítics, empreses, de tots els àmbits. Recordem que el TDAH es un trastorn transversal que no discrimina per raó de raça, religió ni ideologia. S’han de fer tasques de difusió i organització d’actes com conferències, jornades, etc.  per a formar i informar a la societat en general, a professionals tant de l’àmbit de salut com educació, justícia, benestar social, famílies, etc.

Des de la seva creació, s’han aconseguit importants fites, des de Catalunya o be col·laborant amb la FEAADAH (Federación Española de Asociaciones de Ayuda al TDAH) com:

La Guia de Detecció i Actuació del TDAH en l’àmbit Educatiu.

La Guía de Pràctica Clínica

El llibre blanc del TDAH

Reconeixement del TDAH en la LOMCE

Il·luminació d’edificis singulars DIA del TDAH

Etc.

Actualment els membres de la junta directiva estan realitzant aquestes tasques de manera totalment altruista cobrint les despeses de desplaçament (transport públic, gasolina, peatges, etc) així com les despeses generades per les tasques administratives com la generació de documents tant interns com externs, la coordinació de la pròpia junta i la gestió de la federació, amb els seus fons propis posant diners de la seva economia familiar.

Tota aquesta feina, per desgracia, no es pot fer si no es disposa d’un cert fons econòmic. Aquest fons en principi s’han de nodrir de les quotes que els seus socis han d’aportar, de subvencions i ajudes estatals, autonòmiques, locals i d’entitats privades així com aportacions personals privades i/o públiques. Per desgracia i degut a la situació econòmica actual la FCAFA-TDAH no te cap ingrés per a fer front a aquestes despeses

Per aquest motiu ens veiem obligats a realitzar una crida a la solidaritat i col·laboració de persones, entitats, i empreses.

La campanya ROSA SOLIDÀRIA ofereix dues opcions de col·laboració amb la FCAFA-TDAH.

1.- Des de les associacions, comprant la rosa el mateix dia de Sant Jordi.

2.- Des de les xarxes socials i la pàgina web  www.federaciocatalanatdah.org donant l’opció, a qualsevol persona, entitat o empresa, a que faci la seva aportació a partir d’1,00 €.

ROSES SOLIDÀRIES

Si fas clic en el següent enllaç podràs fer la teva aportació. I si vols col·laborar una mica més, pots fer difusió copiant i enganxant aquest enllaç a les teves xarxes socials.

ENS AJUDES?    És molt fàcil i ràpid.

T’animen a col·laborar, amb la teva ajuda podrem aconseguir-ho